Ridning idag eller?

Vet inte om jag ska rida på ridskolan idag :S

Kanske ska det!

Men iallafall blir det Omalley, ska kanske rida honom annars blir det än lång ¨skirtt¨ runda!

Solen skiner allt mer igen och det blir ganska varmt nu oxå! Imorse när ja vaknae vart det sjukt varmt i mitt rum :/

Ska snart ner och ta en Macka. Sedan blir det att gå ut en liten sväng :D

Om det blir ridning ikväll så ska Alice fotoa mig om jag lyckas övertala henne att följa med!

Ja vad ska jag mer säga? att jag håller på med en ny Header till er! En som är lite mer somrig än svart!

Jag gillar Headern jag har men jag tycker att den börjar bli lite väl vintrig enligt mig :)

En liten fråga... Vilken färg ska jag ha som bakgrund? ni bestämmer!



Ska snart börja köra ¨dagens fråga¨ om ni vill det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0