:) igen..

Ja ännu en dålig uppdatering :( *sorry*!

Idag så blev det skolan ett litet tag sedan sjukhuset med Mamma :)

När vi kom hem så cyklade jag till Omalley ((: Kelade med honom och rycktade honom :)

imorgon så ska jag till Omalley på förmiddagen och sedan blir det Alice imorgonnatt :))

då så kommer jag nog få sitta vid min svarta HP dator men den duger :D

ja vad ska jag mera berätta?

att jag inte har ridit på ett bra tag tack vare vädret?

Om jag har tur så är det fint imorgon så jag kan ta och longera honom så att han får lite motion x)

Han e inte tjock så det är inte drf jag ska motionera honom utan det är för att han ska få bra kondis och mycket muskler!

ni som är nya besökare på bloggen hälsar jag välkommna!

Är det bara jag som är allmänt trött på detta jävla vädret? det pissregnar eller åskar hela jävla tiden :@

Ahja skit samma! imorgon ska jag och Alice ha skit kul :) jag kommer vara med henne på fest sedan lite senare ska vi hem till Pappa och sitta vid dator halva natten x) det är skit kul att sita vid datorn när man har kompisar särskilt när jag har två st så man har varsen dator x) :D

Kommentarer
Postat av: mormor Ewa

mmm totally agre solen måste komma snart

2011-05-28 @ 21:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0