Kommenterer

Fick två komentarer om angående bettskivor:
Som den anonyma sa!
och sen tycker jag. Bettskivor ska man inte ha om man inte behöver det, först att det är fan det fulaste jag vet och sen om hästen någon gång skulle få skav att bettet så kanske det inte hjälper på samma sätt om man har det alltid. Och får hästen skav ska man byta bett så tycker inte det behövs...
min åsikt och jag står för den!

Svar: Jag förstår också vad den "anonyma"  sa! Men det vart inte riktigt så som den sa jag menade!
Jag tycker också att bettskivor e riktigt fult! Och om en häst får skav av ett bett så ska man ju enligt MIG köpa ett nytt bett kanske lite mjukare!! Ni kanske tror jag är konstig men jag gillar sådana komentarer som säger sin åsikt på ett snällt sätt!


Men men... Sorry att jag inte har bloggat nu på ett tag men jag har inte haft tillgpng till ett internett på några dagar + att jag har sovit med Alice två dagar :) har inte hunnit med att rida nu på en vecka men imorgon så ska jag ta mig till och åka till mallen och ta en riktigt lång och mysig ridtur!

Pappa kom hem idag så jag är hos honom nu! har fått en massa underbara saker av honom!
Jag kommer att ha tillgång till trådlöst internett nu :)

Imorgon e det ju oxå skola som vanligt :( Orkar inte med skolan längre nu!

Jaja nu så ska jag strax lägga mig :) E super trött!

Vädret e ju piss just nu... det har åskat två dagar irad nu och + det har regnat nästan halva dygnet x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0