;P

Sorry att jag inte har bloggat :(

Jag har haft mkt att göra! Skolan sedan staller och sen på kvällen springer jag och Elin Slingan :D

Det e så skönt man blir riktigt nöjd med sig själv :))

Jag har bilder sedan släppet men jag orkar inte ladda in dom på denna datorn... Min dator e helt sjuk så jag ska försöka fixa det!

Igår klippte jag mig själv :D Blev faktiskt nöjd :D

Imorgon så ska jag till skolan och sedan ska jag till Mallen och rida ut :D Och som vanligt blir det springa slingan med Elin sedan!

På lördag så ska jag och Elin till Väla :D Vi ska ta bussen dit! Blir lite mysigt att vara med elin på väla och kolla på när hon ska pierca sitt öra ((:

:)) Ska lägga upp min gammla header igen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0